STUDENTEN!

I morgon tar jag studenten ;D Jag är färdig undersköterska! Det kommer firas. Avslutning i skolan, sen ska vi ut på Bishop och äta med klassen, så visar det sig hur kvällen slutar ;D
FAN VA VI ÄR BRA!!

Öppnade mail nu, Slutbetyg Psykologi: MVG!!! wooohoo fan va jag är bra! ;))))))



Fick hem antagningsbesked idag, så nu ska jag fortsätta läsa upp högskolepoäng i vår. Jag har varit lite tveksam om vad jag skulle göra men lika bra att köra på nu när jag är igång i "pluggtänket".. Hoppar fram och tillbaka med min blivande framtid men efter i Vår så ska jag välja yrke ;)

Somnade kl 18 igår kväll, kände mig lite knas i kroppen vilket försvann efter 12 timmars välförtjänt skönhetssömn!!


Finaste Melinda <3


Idag började jag morgonen hos Melinda, vi åt frukost kl 8 Andreas hade fixat nybakat bröd. mumms!
Sen for vi till Hälla och jag har köpt julklapparna till Alva :D Så hämta jag upp Melissa och vi drog hem till Pialainen och fika mellis ;) Fixat champagne på Boa med Sanja inför i morgon. Då ska det skålas gumman ;)
Sladdat hem på snöiga vägar och hämtat nya kläder och sladdat tillbaka hem till Pia. Tror fan snart jag bor här ;) <3 Nu ska jag färga håret intensiv RÖD!! :D

Mitt hjärtas fröjd Pia <3


Sweet Melissa. 

 




I MORGON SANJA DÅ SKA VI FIRA! :D


jag & Sanja!

jag vill ha sommar och sol!

Kommentarer
Postat av: Camilla

GRATTIS!!!!!!!! Vad duktig du är!!!!

2010-12-16 @ 19:47:59
Postat av: Suzen

Tack så mycket :D

2010-12-16 @ 19:49:51
URL: http://suzen.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Grattis gumman <3 Ha en toppen dag i morrn =)

2010-12-16 @ 19:56:58
URL: http://MickisKarlsson.blogspot.com
Postat av: Suzen

tack gumman! det kommer jag garanterat ha ;D

2010-12-16 @ 20:16:20
URL: http://suzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0