jul och snart ett nytt år!


Har haft en helt underbar julafton med min underbara Melinda med familj!! Tomten kom med klappar till mig också ;) ett rött 9årigt vin och en flaska vitt. Hmmm tomten var Mel´s pappa, så super gulligt av han. Jag fick en super fin korg av herr och fru Höglunds :D Tack för att ni finns!! <3 *kärlek*


min fina julklapp :)




Va skönt det ska bli att nu lämna 2010 och kliva in i 2011. Som kommer bli så spännande, för inte kunde jag tro att 2010 skulle bli såhär intensivt på nyårsafton 09. ;p Kliver dock över årsskiftet som en ännu klokare kvinna med ännu mer erfarenheter för som sagt, jag har hunnit en HEL del detta år.

Nya planer står på To Do list. Nya "höga" mål som ska uppnås. Kräver bara mer och mer av mig själv ;) Men livet måste utmanas, annars blir det långtråkigt och grått!! (jag vill aldrig uppleva grått)



Så kom du då till mig du älskade barn,
och grep mitt hjärtan med kraft.
Med ens fick allting mera mening,
långt mer än det någonsin haft.

Du ler så du strålar, din själ lyser klar,
Du fångar all ömhet omkring,
små fötter och fingrar, din hud och din doft
så underbart skapat allting.

Ditt liv skall jag följa och finnas för dig
och dela din glädje och sorg.
När skuggorna hotar ditt solsken,
så är jag din tryggade borg.

Du är min gåva jag fått att bevara;
Ett barn att få älska och skydda från ont,
en lycka för stor att förklara




Mel´s fina julgran!


Hinner inte med själv och när jag inte uppnår mina egna mål och känner mig besviken på mig själv så rasar jag en stund. Har varit där nu och behöver tid att komma på fötter, måste reda ut alla trådar som ibland nystar ihop sig och jag bara stänger av ALLT!! Nu laddar jag och ska snart rullar på med mer kraft och styrka. Just nu så suger jag i mig energi, har haft min "leave me the fuck alone" period...

<- Pia och jag "in action" hehe! Jossan & jag! ->



ÄNTLIGEN!!!! På fredag morgon beger vi oss mot Sthlm, vad jag längtar! Har saknat min syster så mycket att jag rent av känner mig halv. Kommer bli en toppen weekend, jag och min älskade dotter hos bästa syster yster med familj <3

"julklappen" Jag och syrran köper nåt litet till varandra varje år. Den här julen va inte lätt, då vi inte träffats på flera månader. Inte fick vi säga nåt om vad vi önska oss. Vi ska bara köpa nåt som det liksom står skrivet att det ska passa. Jag har hittat den perfekta klappen "tror jag" ;) Ska bli så skoj!!

Pia, Jossan & jag. (juldagen)


Nu kan jag inte sitta här längre, min fru kanske blir sur vi ska tvätta! ;) Alltså Pia då. Sen ska vi ha en liten nyårs kväll ihop i kväll. Vi firar 10år och ska skåla med lite asti cinzano! hihi! busiga som vanligt. ;p

Skål och gott nytt år gott folk! ;p

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0