Lucia

LUCIA 13-12-10


Idag har Alva haft sin Lucia :) Lika duktig som vanligt. Hon står i mitten och syns och hörs. Det är min jänta det!! <3 Jätte trevligt var det fast man är lite trött kl 7 på morgonen..


Jag & Pia -07

I helgen har jag dansat massor med Pia och Mikaela var med i lördags :) Det har varit skoj och vi har minglat med massa folk. Den här helgen har jag bara flytit med och inte planera nånting. Hur skönt som hellst. Igår dansa vi bugg, jag och Tessan från kl 15-21 :p Riktigt roligt var det. Nu har vi dansa bugg 1an, blir 2an i januari. Fast många inte tror oss när vi säger att vi buggar så gör vi det. Och vi har himmla roligt när vi gör det!!



Har tagit mig tid att reflektera i helgen, det har gjort mig gott. Det är inte alltid så lätt att se klart, därför är jag så glad att jag har mina underbara vänner som kan ge mig perspektiv. Även tiden ger en klarare syn.
Man får tänka, "hellre prova och förlora, än aldrig våga"
Det är lättare sagt än gjort, men det är bara att kasta sig in i gamet igen.. ;p


Kära tomten här kommer min enkla önskelista:
Jag önskar att jag kunde flytta ifrån Köping. Fortsätta mina studier i en annan stad med mera möjligheter. Jag önskar mig den sanna, stora kärleken ;) Den mannen som jag kan lita på, som jag kan luta mig åt. Jag önskar mig en bra bil och ett större hus. Kan väl få en sista lite önskan, jag vill ha sol och värme en ca 30 grader blir bra.
Annars är jag himmla nöjd som det är! ;)

Ha det gott alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0