en vanlig fre morgon hos pia

Kunde inte somna igår....hmmm undra varför(?) Sov väl in hela veckan i förrgår :p Jag färgade håret, nu är det rött! Hjälpte Pia med tvätten, sen fick hon över en timmes massage. Japp jag kan om jag vill, vara snäll ;p hehehe!

Vaknade i morse av att Viktor trängs med mig i soffan. Evelina kommer upp och klättrar på mig. Jag var sååå trött. Men att försöka sova fanns inte med på kartan. Pia drog iväg med Vicke till skolan så jag och Evelina fixa kaffe. Swich så var hon och knappa på min dator! Ett barn så litet vet precis vad man får och inte får göra.. Är inte det helt otroligt :p



Bokade nyss soltid så det blir en skön start på dagen. Sen blir det ett full speckat chema!!

Fy fan va vi är bra!! Äntligen studenten!!

Min första studen och jag är 26 ;) Men förhoppningsvis inte min sista student ;D

Puss o kram vi syns på stan för i kväll blir det Bishop det här är värt att fira. Den som väntar på nåt gott väntar visst alltid för länge!! :p

Ska hämta min älskade söta guldklimp idag. <3 Men hon får ha pyjamas party med mormor och morfar när jag nu äntligen ska få fira min student! Det kommer hon gilla i alla fall :D

Älskar dig mammas hjärta! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0