Dags att uppdatera efter 2 år ;)

Har in förskaffat mig en lap-top (för ett tag sen) men nu är jag redo att blogga igen ;) hehe!

2år sen sist, och massor har hänt. Kan ju skryta lite med att jag är klar Undersköterska om ca 1 vecka den 17 december är studenten :p Har känts overkligt och långt borta tills idag! Slut prov i sjukvården måndags, MVG, inlämning sjukvård deadline tisdag, avklarad. Sista inlämningen Etik och livs frågor inlämnad idag! Nu pustar jag ut, i morgon ska jag inte åka till skolan :D Har ett Psykologiskt experiment att göra ;) Sen är det data prov i Excel. Tänk att lärarna över öser en precis innan man ska sluta, är det för att man ska bli extra glad på studentdagen?? :p

Vilken berg och dalbana dom här 2åren bjudit på.. Men det är ju "the story of my life" Höga berg och djupa dalar.
Men jag tror att sanningen är att får man aldrig känna botten hur ska man då veta om man nåt toppen? Vad som gör en nöjd och lycklig. Erfarenheter är en guldgruva, för dom är inte så lätta att få. Det betalar man dyrt för...

Nu har jag i alla fall skrivit några uppdaterade rader ;) blir kanske mer fram över..

Är hos bästa Pia, barnen sover och vi ska mysa ner framför en film. Tänk va stora våra barn blivit sen sist. Viktor går i skolan, Alva blir snart 5år. Evelina har kommit till världen :D

Måste självklart berätta vilka otroligt fina vänner jag har. Vad vore jag utan er alla. Ni vet vilka ni är som ligger mig varmt om hjärtat. Vått som torrt så står ni där som stadiga träd i stormande vindar ;) Älskar er! <3

Natti natti






Kommentarer
Postat av: Mikaela

Härligt gumman att du e tillbaka.. För en gång iaf ;) hihi.. Älskar dig me <3 Hoppas du fortsätter att skriva nu =) Puss

2010-12-09 @ 08:32:40
URL: http://MickisKarlsson.blogspot.com
Postat av: jozzan

Jag älskar dig med och kommer alltid att finnas vid din sida puss jossan

2010-12-15 @ 09:24:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0