våffeldag

Idag är det våffeldagen vilket betydde att vi åt Våfflor ;)
Bjöd över Pia och Viktor också så dom fick smaska på våfflor med grädde och sylt. Det var jätte trevligt. Sen vart jag så trött så jag orka inte nånting mer än att lägga mig med Alva i sängen och kolla på Bolibompa :) Jag tror både hon och jag somna till där en stund. Nu sussar hon så sött i sin säng, och jag fick lite nya energier!

Igår blev det sent för först titta jag och Pia på vårat kära desperate housewives :D sen hjälpte jag Mange med hans nya spegel till toaletten som skulle sättas upp.. Så hitta vi vattenpistoler sen vart det krig, hehe! Jag tror bestämt hans lägenhet fick sig ett bad :p Man måste få "vara barn" ibland! haha!

I kväll ska jag nog bara njuta av lugnet här hemma, ta mig ett mysigt bad och sen sova.. natti natti!

Vår tecken!! ;) Snart är det Vår!!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja vattenkriget hann jag undan iaf ;) Tack för maten, de va BEHÖVLIGT ;) hihi puss puss

2009-03-25 @ 21:37:01
Postat av: Mikaela

hehe.. de e bara bra o hälsosamt att va "barn" ibland ;) Hoppas allt e bra me er o att vi kan ses snart igen =D

2009-03-26 @ 08:34:22
URL: http://mickiskarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0