små fötter?

Idag har energin nivån sjunkit i botten och nedstämd som f-n, :S Måste nog sova snart och hoppas att lite energi kommer tillbaka i morgon, för då är det fullt upp från morgon till kväll igen, ska till Ikea med jobbet :D Sen på ljus party hos Malin min jobbar kompis, så ska Alva med och leka med barnen där :) Har känt mig lite sugen på att dricka lite vin i morgon, träffa lite folk och kanske vara social :p Behöver lite luft och nya krafter. Men vi får se hur man känner i morgon och när man är hemma från ljus partyt.. Sen måste det ju finnas nån som är sugen att dricka vin? ;p hehe! Är ju en hel del planering för att komma ut som ensam mamma och då måste det känns som man verkligen är sugen för att det ska vara värt det :p

Men på tal om mamma!!  Jag sa till Alva att hon skulle få sova utan sin natt blöja i natt för hon har varit torr hela veckan på morgonen, och vaknat och gått på toa på kväll/natten. Hon blev JÄTTE glad!!
-mamma jag är ingen bäbis längre!
-nej, sa jag. Du är en stor tjej nu :)
-JA det är jag men jag har små fötter!!
hahahaha, jag har ingen aning vad hennes fötter har med natt blöjan att göra, men faktum kvarstår att, ja hon har ju ganska små fötter. (?) haha

Nej nu ser sängen väldigt behaglig ut!! Natti natt!

Kommentarer
Postat av: Pia

hon e ju så söt me sina kommentarer =) O klart du ska dricka vin, får se om jag kan göra dig sällskap eller hur de nu blir me min sjukling här =) Puss

2009-03-27 @ 13:59:19
URL: http://ppiiaa.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Vilken duktig tjej hon är <3

2009-03-27 @ 19:32:25
URL: http://mickiskarlsson.blogg.se/
Postat av: siwan å alla goa i götet

hahahahahaa, hon ÄR juh för go´ med sina underfundiga kloka kommentarer, och har ett synsätt helt korrekt för att vara från underbar 3-åring



.... tyvärr finns det juh många, många vuxna som faktiskt ser på livet med samma 3-årings synsätt - ja du vet - de har inte tillräckligt stora hus, stor ekonomi, stora besparingar, stora lökar eller morötter -.. i rabatten, stora inkomster, stora tankar eller ideer, med mera som de tycker inte är så stort - - och då kanske en del anser att de inte är tillräckligt stora ( "duger" ) själv ...



jadu vet - identifierar sig med vad man har och gör och inte för vem man är- !!!



som tur är, är Alva berikad med en klok mor, så ... - Alvisen kommer nog troligtvis att känna sig tillräckligt stor och att hon duger alltför väl med sina små fossingar, här i livet..hahahaha..kram från oss alla som skrattar hjärtligt -gott ...



tack för en förgyllande dag, och se nu till och gotta dig du med - OCH det finns alltid nån som delar ett glas vin - om inte - så njut själv - det är du sannerligen värd. hälsa omkring dig =) . . .

2009-03-28 @ 14:10:31
Postat av: Mikko

Hehe. Barn är roliga =O)

2009-05-23 @ 09:49:29
URL: http://mijoma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0