myspys blev 3 :)

När jag börjat dona här hemma och tänt lite ljus, klev Pia in :D Väntar du nån frågar hon? Trodde väl jag skulle ha nån dejt med tanke på mys faktorn hehehe! Men så va inte läget, så Pia kom senare med kudde och täcke i famnen och kröp ner melllan mig och Jossan och vi hade en riktig tjej kväll, fnittra och dom två låg och grina till filmen hihi så söta mina tjejer! Dippade morötter och drack coca cola, vi hade riktigt myspys till halv 3 på natten! Sen somna vi! <3
Så när jag vakna hade Jossan gjort kaffe så det vara bara att kliva upp och ta sig en kopp kaffe, sen var snacket igång igen! :)) hehe

Nu har jag fixat lunch så jag måste väl kasta i mig mat, för kl 2 börjar jag jobba! Jobba sent i kväll och upp tidigt i morgon och jobba igen.. Men det är skönare att jobba mycket på en gång! :)

Trevlig helg!! :)      
kisse, Jossan, jag och Pia 2år sen :)

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Vilken mys kväll =)

2009-03-20 @ 17:09:49
URL: http://mickiskarlsson.blogg.se/
Postat av: Pia

Du glömde nämna vårat pillande hahahha

2009-03-20 @ 23:06:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0