Mysigt

Idag har jag städat ut kalaset :p mamma kom och hjälpte till :) Vi drack kaffe och åt lite tårta, Kobbe och Sanna kom in på en bit tårta också, så nu är den slut! Sen vår städa jag Alvas rum, fick upp lite nya gardiner och sånt. I morgon kommer pappa och borrar ett nytt hål i taket för hennes säng himmel :) Det blir så mysigt så!

Jobbade hela kvällen, alltid lika trevligt, mysigt och tacksamt jobb! Dom har till och med köpt gevalia Milea kaffe dit bara för det är min favorit! Jag blev jätte glad när jag skulle bränna på en kanna kaffe åt mig själv, då det bara är jag där just då som dricker kaffe och finner ett sånt paket i skåpet! :D Så gulligt gjort!

Efter jobbet åkte jag och hämta upp Jossan, så vi handla en milkshake på McD, sa Hej till Sanna som jobbade, sen åkte vi och prata, prata och prata jag lyssna nog mest. Men det va skönt att äntligen träffa henne. Hon som haft så tufft nu med så sjuka barn! Men allt vänder alltid till slut ;)
jossan och jag för länge sen ;p

I morgon är jag ledig så jag funderar på att fortsätta med min Vår städning så allt blir rent och fint :D Alltid skönt när det är klart! Så ska jag till tippen med lite gamla kläder och renoverings grejer. Är så trött på renovering, men ändå suger det i fixar fingrarna och jag vill börja pyssla igen :p Ska upp med lite lister och måla. Men det är bara skoj! hehe
 
Sov gott, gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0