helgen

Ihelgen jobbade jag men i Lördags var jag hos Melinda vi hade det jätte mysigt, hon bjöd på potatis gratäng och fläskfilé. Hon var själv hemma med Charlie för han hade fått nån ovanlig reaktion på vaccinations sprutan så dom kunde inte åka till Norge med restrerande familj,  :S Men då fick vi umgås istället :) hehe!
Charlie skulle få äta lite barnmat, men det tycker han inte om, det ska vara gröt och banan! :p Här blänger han på mig som försöker övertyga han att det är gott med fraser som -Namminamm -Smasken! Men han håller inte med hehehe!

Så kom Pia till Melinda på söndagen, för hon va så ensam hemma. Nu har Peppo åkt till Sälen och Viktor var hos sin far. Vi fika och snacka :)
Så var det jobb dags för mig, tittade på Kalla fakta på jobbet om Arboga morden, och jag kunde inte hålla mig, tårarna bara föll :S Det är hemskt det där!! Då börja jag sakna Alva som tusan, ville bara hålla om henne!!
Mitt älskade barn!! <3

När jag kom hem väntade Pia på mig, hon ville sova här så hon inte va så ensam :)
Det är bara mysigt för mig att få ta hand om min lilla Pia ibland också ;)




Kommentarer
Postat av: Melinda

Han är bra kräsen min son när det gäller mat.

Tack för en mysig Lördag! Kram

2009-03-24 @ 07:24:46
URL: http://www.melindahoglund.blogspot.com
Postat av: Leonora - The Magic Memories

Godmorgon :)

allt väl?



2009-03-24 @ 07:28:30
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0