häftigt

är ju ett av alla ord som beskriver extrem sporter :) Har varit hos Mange i kväll och tittat på galna bilförare som sladdar i alldeles för höga hastigheter och i alldeles för snygga och häftiga bilar, killar som hoppar med crossar och scootrar U name it!! Man får ju adrenalin upp till öronen bara av att titta på det, undra hur dom killarna känner det egentligen ;p
Det är livsfarligt men man kan ju inte låta bli att tycka att dom är häftiga! hehehe!
Lite mera GO i dom än mig och Pia när vi sladda med våra volvo bilar på rotsjön ;p Men det är skoj!!



Nu ska jag ju kanske redan ha somnat men är vaken, ska ju upp och jobba tidigt...
I morgon ska jag till Melinda och ha mys kväll :D Det är alltid lika trevligt, mitt heliga ställe är hos Melinda där kan man vara sig själv för en stund. ;) I ett mysigt hus, mitt ute i skogen "nästan iaf" hehe!
God natt!!

jag och Mel feb-07 (kryssning)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0