Fredag

Idag är det fredag! Sista arbetsdagen, i morgon får man ligga och dra sig :)
Jag hämta en så söt tös på dagis, hon sprang som vanligt fram och kasta sig runt min hals och kramar mig! <3
Sen berätta hon på vägen till bilen att hon hade grinat hela dagen för att hon ville åka hem till mig! :S Det sa inte fröknarna nånting om, så hon överdrev nog en smula :p Men man får så dåligt samvete då att man måste jobba och lämna henne på dagis!! Jag skulle också vilja vara hemma med henne och bara busa och mysa!
Men det ska vi ta igen i helgen!! :D Det STORA Tingeling kalaset är snart framme och den STORA 3 års dagen!!

Så kommer syster yster med familjen på Söndag på kalaset från sthlm :D Dom stannar till Måndagen så vi hinner umgås, hela söndag kvällen och sen till badhuset på Måndagen med ungarna! :D
(jag och min kära syster yster Lisa, och våra guldklimpar kusinerna Alva och Liam)

Det är många som bekräftat att dom kommer på Söndag och det känns jätte skoj!!
Speciellt för Alva som ska ha en toppen dag, så är det skoj att så många av mina vänner och deras underbara barn kan komma och leka lekar, fiska i fiskedamm och äta massa bullar och "rosa" tårta med oss! <3

min alla hjärtans dag tårta :p

Jag känner att jag skulle behöva lite mera Go i mig och lite mera energi att fixa klart allt!
Men det kommer nog i morgon :)
I kväll blir det bara att fixa klart tvätt och slå in paket!
Trevlig kväll!!

glöm inte att det är fredagen den 13!!

från fre 13/2 skräckfilms afton med Pia och Madde (på bilden) ;)

Kommentarer
Postat av: Pia

haha sexy maddeee

2009-03-14 @ 14:06:36
URL: http://ppiiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0