Dagis

Jag pyssla på här hemma, jag lovar det är Riktigt rent och fint, skurade golven med nå Oxi Action medel så det luktar riktigt fräscht :D Känns alltid lite skojigare att komma hem då, sen älskar jag Ikea och deras vanilj doft ljus, dom gör helt enkelt Suzen! ;p för att vara fyndig!
Pappa kom och borrade och vi släpa ner bordet i källaren som jag hade uppe på kalaset, sen avnjöt vi en god kaffe på balkongen i Vår solen! underbart! :)

Drog in till stan och jag svängde förbi Dagis! En liten tös bara skrek rätt ut när jag klev in! kasta sig runt mig och ville inte släppa, resten av barnen kom ut i kapp rummet och undra vad som stod på hehe! Men det var bara en glad Alva och en glad mamma! :D
Så vi gick in på dagis och läste saga, till slut satt jag med dom flesta dagis barnen runt mig och läste Tumme liten! Jätte mysigt! Jag fick teckningar och fina kommentarer, barn är ju för söta! <3
Så kom pappa, Alva blev lite kinkig men hon måste ju lära sig att mamma måste gå också. Men det är alltid lika tungt för både mig och säkert hennes far när hon börjar säga att hon vill till mig. Men vi busade hela vägen till pappas bil sen gick det bra och säga hej då! Dom skulle ju till farmor och säkert fika och få presenter :)) Jag vill ju kunna visa mig och kunna pussa och krama på henne utan att det ska vara för jobbig separation sen. Det gör ju jätte ont även i mig när det blir så!

Men jag var så glad efter att fått mysa lite med henne, så jag for till Videobutiken och hyrde High school musical för det ville nämligen Jossan promt se! hehe. Man får passa på när inte nån karl är i närheten, Sen tog jag en kaffe hos Jossan och for sen till Mikaela som nu har lärt sig dricka kaffe så det blev en kopp kaffe även där! :) Där var massa folk och barn. Så vi prata på där lite grann sen for jag och skulle kolla på en Vår jacka till Alva men den va slut! :S Jag får titta i V-ås sen om det finns nå där!
Va säger du Melinda vill du ta en shopping tripp? ;)

Nu är jag hemma igen, ska tända lite ljus och göra mys pys tills Jossan kommer. Skala och skiva upp morötter och göra dipp :) Det ska bli så skoj och få snacka lite skit och titta på film, så ska vi få sova ut i morgon! riktigt najs! :)
Alva 6 månader :)

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Va synd att jackan va slut o du lär nog skynda dig o kolla efter den i v-ås för ja tror de e höstens jacka.. De blev en himla massa koppar kaffe för dig.. hihi.. och jätte kul att du kom förbi =)

2009-03-19 @ 19:58:15
URL: http://mickiskarlsson.blogg.se/
Postat av: Tezzan

Du får hälsa Alva och gratta henne i efterskott från mig och Amanda! :)

2009-03-20 @ 11:05:25
URL: http://tezzank.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0