Askungen


Idag blir det att städa, baka, tvätta, duka och få allt i sin ordning inför i morgon! :D Jag känner mig som Askungen!! :p
Men nåväl -vad är en bal på slottet!!

Kobbe hjälpte mig att  bära upp mitt gamla köksbord igår för att få flera sitt platser, Men då saknades kilarna på sidorna så bordet höll inte ihop.. Men pappa är påväg och ska hjälpa mig att såga ut nå nya kilar så jag kan duka på bordet i kväll :) Det är bra att ha en händig far!
Eftersom jag inte har nån händig karl här hemma så är det tur att jag har min far och självklart grannarna!! :)

Pia, Peppo, Mange, jag
pia, mange
     mange,jag
Lyftinge Ligan!! :p


Nu ska jag fortsätta städa! Och vänta på mamma och pappa som även får passa Alva en stund så jag kan åka till stan och handla det sista inför i morgon :)                      

Kraam från oss!!

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Du e så duktig me allt gumman.. står i hela dagarna, tar hand om din dotter, jobbar och finns där för dina vänner i vått o torrt.. de ska du ha en stor guld stjärna för ;) För de e inte många som klarar allt de <3

2009-03-14 @ 12:40:18
Postat av: Pia

hihih va söta kort, dom har jag inte ens sett! =)

imorn blire drag! Puss!

2009-03-14 @ 14:04:43
URL: http://ppiiaa.blogg.se/
Postat av: sara

Hälsa och krama om fasters lilla sessa på födelsedagen! :)

2009-03-14 @ 16:50:01
URL: http://sunshinegirlensliv.blogg.se/
Postat av: siwan m.fam

Vet du vad !!! Vi är SÅÅÅÅ glada över att du har en händig far och grannar - för ANNARS hade vi smått börjat oroa oss för allt DU gör hela tiden. Har du en soffa ;) - du vet väl hur det känns att landa med hela kroppens tyngd i den, vaaaa ;) Var rädd om dig, vi tänker på dig och är glad att du har god energi. Men spara liiite på den åxå...krams från oss alla nere i Götet...pst..kan ju säga att Oscar, han har då inga problem med sin kroppskännedom a´la ryggläge, 17 år och world of war craft - ja du fattar. Sover nu kl. 16.40 och snart tassar la han upp och mumlar fram med ett stort glatt leende: GODMORGON ! Vi säger härmed God middag och ha ett riktigt glatt kalas.. Hälsa alla kära å glada omkring dig :=)CONGRATULATIONS ALVA THE TINKLEBELL

2009-03-15 @ 16:48:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0