2 barn :)

Idag fick jag ha 2 barn, Viktor och Alva för Pia skulle jobba delad tur..
Men det har gått jätte bra!! :) Dom skötte sig till och med på Willys. Så dom fick tuggummi från den automaten som belöning :D Jag vet inte om dom andra i affären tyckte dom skötte sig, med tanke på att dom härja på i kundvagnen. haha! Alva sjung högt och ljudligt - BÄ BÄ VITA LAMM... Och viktor fyllde i med -IMSE VIMSE SPINDEL WHOO SPINN BARA SPINN...
Men jag bara flina, när Alva och Viktor sätter i gång så låter dom. Jag är bara glad att dom inte sprang ifrån mig utan satt fint i kundvagnen :D

Så hämta vi upp Tom, Pias bror som följde med till mig en stund och lekte med barnen, :D Han blev överfallen av en "peter pan" och en "tingeling" ;)
Efter maten lova jag barnen pyjamas party och det ville dom ha :) hehe
Så Viktor blev knäckt när inte Alva åt upp för han trodde inte det skulle bli nå party då! Men jag hjälpte henne och allt gick i. Då hade Tom åkt och vi bädda upp madrass i Alvas rum till Viktor. Så fick dom mysa i min säng och kolla på Peter Pan filmen :) Viktor skulle vara vaken tills mamma kom hem sa han. Jag sa bara Okej, jo för han skulle vara vaken till kl 12! Ja bara oj då, det va länge! Ja men det kunde han vara.
Jag bara flina för jag såg hur ögona gick i kors på barnen. Det tog 20 min sen hade dom slockna.. Jag satte mig vi datorn och ladda in bilder nästa gång jag vänder mig sover dom som små grisar ;)

Sen kom Pia hem och fick mat, sen hällde hon upp ett varmt bad och jag tände lite ljus åt henne så hon fick mys pysa en stund där :) Nu ska vi snart gå och sova. Jag känner att denna dag har gjort mig trött, på ett skönt sätt!
Pia du betyder ortoligt mycke för mig och det är jätte mysigt och ha både dig och Viktor här! <3

Kommentarer
Postat av: Melinda

Vad mysigt med pyjamasparty!

Hehe, jasså Viktor orkade inte hålla sej vaken ;)

2009-03-24 @ 07:23:44
URL: http://www.melindahoglund.blogspot.com
Postat av: Mikaela

Va mysigt ni verkade ha de =) Sötisar ni e <3

2009-03-24 @ 08:20:20
URL: http://mickiskarlsson.blogg.se/
Postat av: Pia

Ja tack så mycke, du är underbar! mitt låååånga femtonminutersbad ;) <3

2009-03-24 @ 23:51:19
URL: http://ppiiaa.blogg.se/
Postat av: siwan å alla goa i götet

hejhej ! Vi har kommit på en genial ide´här - som vi tror skulle passa dig.? Vad tror du om en ekonomisk investering i ett lek å bus-landet i K-ing, med dig som inspirerande energifylld lekledare ? S . Energi på topp nivå kan man lugnt säga, och visst e det gött och bara slockna sådär skönt trött efter fartig dag =).. mys vidare och hälsa omkring dig. kramar från oss alla

2009-03-25 @ 06:13:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0